Stäng

Varukorg (0)

Kundvagnen är tom
Total summa för varukorgen: 0 kr
Till kassan

Meny

  • Exklusiva AIK-produkter
  • Fri frakt vid köp över 999 kr
  • Stöd din klubb, vårt AIK

Så handlar du hos oss !

FAQ - Svar på de vanligaste frågorna

  • Hur handlar jag på aikshop.se?
  • Var hittar jag era köpvillkor?
  • Vilka länder levererar ni till?
  • Jag har en rabattkod, var fyller jag i den?
  • Vilka leveranssätt har ni?
  • Var är min faktura?
  • Jag vill skicka en order till någon annan, hur gör jag?
  • Jag vill byta eller returnera min vara, hur gör jag?
  • Jag har inte fått någon orderbekräftelse, hur gör jag nu?
  • Säljer ni presentkort?
  • En vara är slut i lager, kommer den in igen?
  • Jag har tips på nya produkter till shopen, var skickar jag dem?
  • När får jag tillbaka mina pengar för en returnerad vara?
  • Varför kom inte alla varor jag beställt?
  • Vilka öppettider har ni?
  • Var ligger AIK Shop / Butiken?
  • Hur utnyttjar jag Ångerrätten?
  • Hur kontaktar jag Er?
  • Biljett / Årskortsfrågor?
  • Jag hämtade aldrig ut min försändelse, vad händer nu?
  • Jag har fått mail/sms från er om ett paket, men jag har inte beställt något!
  • Vilka uppgifter sparar ni?

 

Hur handlar jag på aikshop.se?

Högst upp på sidan hittar du olika kategorier och underkategorier du kan klicka på för att se tillhörande produkter. Du kan även använda vår smarta sökfunktion som du hittar högst upp i menyraden. När du hittat en produkt du vill handla eller läsa mer om så klickar du på den.
Finns det flera storlekar så väljer du den storleken du önskar och trycker på köp nu. På många av våra produkter kan du lägga till tryck eller gravyr. Då trycker du på knappen tryck/initialer/namn och skriver i det du önskar trycka.
Varan hamnar i kundkorgen (högst upp till höger på sidan, en ikon föreställande en kundvagn). När du hittat och valt alla produkter du önskar så trycker du på kundvagnen och kommer till varukorgen.

Här ser du priserna och antal varor. Du kan ta bort och lägga till fler av de produkter du valt i rullisten under antal, alternativ på papperskorgen om du önskar att ta bort en vara. Du kan även fortsätta handla/lägga till nya produkter genom att trycka uppe i vänstra hörnet på ’fortsätt handla’.

Företag eller privatperson?

För att handla som företag så trycker du på ’ändra till företag’ högst upp på sidan. För att ändra tillbaka till att handla som privatperson trycker du på ’ändra till privatperson’.

Byta leveransland?

För att byta land du handlar från trycker du på ’byt land’ bredvid den lilla flaggan högst upp på sidan.
Där ser du även vilka länder vi skeppar till (Belgien, Bulgarien, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Nederländerna, Polen, Portugal, Rumänien, Slovakien, Slovenien, Spanien, Sverige, Tjeckien, Tyskland, Ungern, Österrike). Observera att du måste ha ett mobilnummer som är registrerat/köpt i det landet du önskar leverera till. Så ska leveransen ske i Sverige, måste du, eller den du skickar till, ha ett Svenskt mobilnummer.

Har du en kampanjkod/rabattkod/värdekod?

Tryck på texten ’Kampanjkod’ precis under dina varor. Skriv in din kod (du kan blanda stora och små bokstäver, det spelar ingen roll) och tryck på ’lägg till’.

Precis under kampanjkoden så finns en fråga om du önskar att få våra nyhetsbrev och erbjudanden. Den är förvald, men önskar du att ej få dessa utskick så trycker du bara på den rutan så att den ej är ikryssad.

Bidrag till AIK TIFO ?

Vill du bidra till AIK Tifos fantastiska tifon på läktarna under AIK Fotbolls matcher? Skriv då in den summa som du vill bidra med i rutan nedan och klicka på rutan "Lägg till" så adderas summan till ditt köp hos AIK Shop och går direkt till AIK Tifo. I annat fall lämnar du det fältet tomt.

Välj Leveranssätt

Här skriver du i ditt postnummer, alternativt det postnummer du önskar att få din leverans till, tryck sedan på ’lägg till’. Kontrollera att postnumret är korrekt, VIKTIGT då leveransen styrs helt på postnumret. Då visas de leveranssätt du kan välja på till just ditt/det postnummer du önskar att få leveransen till. Du kan även ändra postnumret genom att trycka på ’Ändra/ta bort’.
Eventuell fraktkostnad syns även där.

Slutför ditt köp

Fyll i dina uppgifter, Mailadress och Postnummer (Här fyller du som betalar för ordern ditt eget postnummer, oavsett var du önskar få leveransen skickad) och trycker på Fortsätt.
Vi använder oss av Svea Checkout, en tjänst som Svea Ekonomi tillhandahåller.

Det kommer då upp nya fält där du ska fylla i ditt mobilnummer. Önskar du att få köpet på faktura, skicka leveransen till någon annan eller att dina adressuppgifter ska hämtas från folkbokföringen så fyller du i ditt personnummer (12 siffror). I annat fall, om du inte önskar detta, så trycker du på ’hoppa över’ och fyller i fälten med dina uppgifter.
Har du fyllt i ditt personnummer så kan du också i nästa steg byta leveransadress. Tryck då på ’använd annan leveransadress’ och fyll i uppgifterna på personen som ska motta leveransen.

Välj betalsätt

Här väljer du på vilket sätt du önskar betala.
Kort, Faktura, Banköverföring via Trustly (direktbetalning via din bank) eller Konto (delbetalning).
Fyll i uppgifterna på det sätt du valt att betala.

Slutför köp.

Vänta till sidan uppdaterats och att det kommer upp ’Tack för ditt köp’ , Backa ej bakåt eller tvångsuppdatera sidan. Vänta.
Texten ’ Ditt ordernummer är XXXXXX. Spara ordernumret och ange det om du kontaktar oss angående din order. En orderbekräftelse har skickats till xxxx@xxx. Om den inte dykt upp inom 24 timmar, vänligen kontakta vår kundtjänst.’ kommer då upp och om någon av uppgifterna EJ stämmer – kontakta oss på en gång (info@aikshop.se 08-7359682). Spara även ditt ordernummer för lättare hantering av dina eventuella frågor.

Orderbekräftelse

Orderbekräftelsen skickas till din mail du uppgett vid lagd order kort efter att du lagt din order. Har du inte fått den inom en timme, kontrollera skräpposten. Hittar du den heller ej där så kontakta oss på en gång. Orderbekräftelsen skickas från order@aik.se, så lägg till den adressen i adressboken på mailen för att förhindra att mail kommer i skräpposten.

Leveranssätt

Vi skickar våra order med DHL & Instabox. En del av våra varor (bla. Posters, Glasprodukter, snusdosor) skickas direkt från leverantör och kan komma att skickas på andra leveranssätt. De varor som skickas från leverantör står i artikelbeskrivningen på produkten.
En förhandsinformation skickas till dig på den mail du uppgett vid lagd order, med leveranssätt Instabox så kommer även information per SMS till det mobilnummer du angett som mottagare.
Anmäl transportskador så fort som möjligt och utan dröjsmål till DHL / Instabox, helst i samband med att du hämtar ordern eller att du låter ordern ligga kvar medans du kontaktar DHL/Instabox.
Upptäcks skadan vid uppackningen av varorna kontakta aikshop.se omgående - spara allt emballage för dokumentation.

Instabox Express

Hur fungerar Instabox? HÄR kan du läsa alla de vanligaste frågorna om Instabox.
Skriv in ditt postnummer när du ska välja leveranssätt för att se om du kan välja Instabox som leveranssätt. Välj vilken Instabox du, eller den som ska få försändelsen, vill hämta försändelsen i genom att ange postnumret. Antingen vid jobbet, hemma eller nere på stan. Paketet hämtar du enkelt ut med en PIN-kod som du får på SMS. Det går självklart fint att skicka en kompis, partner eller familjemedlem för att hämta ut ditt paket också, så länge hen har koden du fått på SMS.

Var noga med att skriva korrekt postnummer och (svenskt) mobilnummer, samt korrekt mailadress!

När du skriver in ditt postnummer så ser du om du har möjlighet att beställa leverans med Instabox, i annat fall så finns det inte som alternativ på din ort.  Du får upp ett estimerat datum och tid för leverans till den box du önskat. Instabox Express skickas redan samma dag vid order lagd innan kl 11.00 på arbetsdagar. Med Instabox Express kan du även ha möjlighet att hämta ut din försändelse redan Samma dag om du lagt ordern innan kl 11.00 på en vardag. Du kan enkelt se din estimerade leveranstid när du gör valet för leveranssätt. Tack vare Instabox kan vi på aikshop.se erbjuda dig en snabb, smidig och billig frakt. Instabox finns i många städer i Sverige och de ställer hela tiden ut fler av sina smarta skåp. Eftersom det finns ett maxmått att ta hänsyn till med leverans till en Instabox så kan vi inte erbjuda Instabox på alla produkter. Har du en av dessa varor i varukorgen kommer Instabox ej vara tillgängligt som leveransalternativ. Detta innefattar även produkter som skickas direkt från leverantör (Gravyrorder samt Posters/ramar bla.). För att returnera en vara med Instabox så kontaktar du oss på info@aikshop.se eller ringer på 087359682 under våra öppettider så mailar vi en retursedel som du kan använda utan extra kostnad.

Ditt paket ligger i boxen i tre dagar (helgdagar räknas som halvdagar). Efter tre dagar hämtar Instabox hem ditt paket till deras lager och du kan då inom 14 dagar beställa en ny utkörning till samma, eller ett annat av deras skåp, utan extra kostnad. Instabox varnar alltid dagen innan de tar hem paketet, och du kan alltid höra av dig om du har något särskilt önskemål! Du kan enkelt förlänga tiden paketet ska ligga i skåpet via spårningslänken du får på SMS. Första gången du beställer från oss med Instabox så kan du komma att behöva identifiera dig med BankID för att få din kod. Detta för att säkerställa en säker leverans.

Instabox HOME

Fossilfri leverans - hela vägen från vårt lager hem till dig! Lagd order innan 11.00 på en vardag skickas redan samma dag. Du får ett SMS av Instabox där du fyller i korrekta leveransanvisningar så som portkod, våningsplan etc. Samt valet om du vill att paketet ska lämnas utanför dörren eller om du vill ta emot det. Fri frakt på beställningar över 1500 kr. Maila oss på info@aikshop.se för en kostnadsfri retursedel vid eventuell retur/byte. Retursedeln skriver du själv ut och skickar tillbaka på ett DHL Service Point. Första gången du beställer från oss med Instabox så kan du komma att behöva identifiera dig med BankID för att få din leverans.

DHL Service Point

Paketet levereras alltid till närmaste utlämningsställe eller det du valt när du skrivit i ditt postnummer. Skulle det vara så att ditt service point har fullt med paket och ej kan ta emot fler, så kan det hända att ditt paket hamnar på det service point som är näst närmast enligt chaufförens rutt. Så snart paketet har anlänt till ditt service point så skickas en SMS-avisering till dig med ditt kollinummer som du tillsammans med din legitimation behöver vid uthämtning. Observera att artiklar som skickas direkt från leverantör kan komma att skickas på annat leveranssätt än med DHL, och att även om du valt hemleverans så kan dessa komma att skickas till ombud.

OBS! Var noga med postnumret då dessa bestämmer var paketet hamnar. Vill du ändra adressen/postnumret då ordern redan är skickad eller har ankommit till utlämningsstället så tar vi ut en kostnad på 200kr. En boxadress går EJ att ange som adress, det måste vara en fysisk adress för att din försändelse ska kunna sorteras och skickas rätt. Ändring av adress gör vi inte på order som är tagen på faktura / delbetalning. Namn går EJ att ändra när försändelsen är skickad så se till att det blir rätt enligt giltig ID-handling när du lägger ordern! För leverans inom Sverige krävs ett Svenskt mobilnummer för att DHL ska kunna skicka ut en SMS-avisering.

DHL, flexibel hemleverans

Lägger du en order med DHL flexibel hemleverans så levereras varan hem till dig med DHL Express.
Leverans tiden är ca 2-6 arbetsdagar beroende på var i landet du bor. Du får en SMS-avisering från DHL där du kan välja på vilket sätt du vill att varorna levereras. Hem till dig, lämna en fullmakt för leverans utanför dörren, eller att de ska hålla försändelsen några dagar innan leverans. Du kan även ändra så att försändelsen hamnar på ett ombud för uthämtning istället. Var noga med att skriva in rätt postnummer samt korrekt, svenskt, mobilnummer för att de ska kunna nå dig förleverans. Kan försändelsen ej levereras/tar du ej emot varan, så räknas det som en ej uthämtad försändelse.

Leveranstid

Vår ordinarie leveranstid på lagervaror är mellan 1-5 vardagar beroende på vilket leveranssätt du valt. Ibland kan leveranstiden komma att dröja när vi har mycket att göra. En del produkter har även längre leveranstid eller är beställningsvaror. Detta står då i artikelbeskrivningen på artikeln, och är det varor som skickas från vårt lager så skickas hela ordern samtidigt om inget annat står i artikelbeskrivningen. Så lägger du en order med både en lagervara och en vara med längre leveranstid så skickas alltså hela ordern när allt finns i lager. Undantag från de varor som levereras direkt/separat från leverantören. Har produkterna du vill beställa olika långa leveranstider och du vill ha varor med kort leveranstid först bör du göra två separata beställningar. Aikshop.se tar inte ansvar för någon som helst skada som kommit till följd av att en aviserad leveranstid överskridits eller inte kunnat levereras.

Dröjsmål Leverans

Även om vi gör vårt yttersta för att leverera det som har blivit beställt i utlovad tid kan det bli fel. Om leveransen dröjer från vad som har utlovats ber vi dig kontakta oss omgående så att vi kan undersöka varför leveransen dröjer. Aikshop.se tar inte ansvar för någon som helst skada som kommit till följd av att en aviserad leveranstid överskridits eller inte kunnat levereras.
Vi reserverar oss för slutförsäljning samt för lagerhållning hos våra leverantörer, samt för de eventuella pris fel som kan uppstå. Ibland händer det att någon av de varor som du beställt inte finns i lager och blir restnoterad. Detta beror då på att varan då ej finns i lager eller att leveransen är försenad. Då krediterar vi din vara och meddelar detta på ditt kvitto eller per mail. Kontakta oss om du har frågor kring leveranstider etc.

Du kan alltid maila oss på info@aikshop.se om du har frågor om din leverans.

Fel i leveransen

Kontakta oss så snart du hämtat ut din försändelse och upptäckt felet så hjälper vi dig med detta. Aikshop.se tar inte ansvar för någon som helst skada som kommit till följd av att en aviserad leveranstid överskridits eller inte kunnat levereras.

Byte, återköp och retur

Varor köpta online kan ej bytas eller returneras i den fysiska butiken, utan måste skickas till oss med medföljande retursedel. Har du ingen retursedel måste du kontakta oss för att få den mailad för utskrift och skicka tillbaka den inom 14 dagar efter att du hämtat ut varan. Under December månad så har vi förlängd bytesrätt. Alla order lagda mellan 1 och 31 december 2021 har bytesrätt fram till och med sista januari 2022 (detta med undantag av varor som vi ej har bytesrätt på). För retur med återbetalning gäller ordinarie returrätt, dvs inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Byte av varor köpta i vår fysiska butik på Friends Arena kan ej skickas till oss på aikshop.se, det måste ske på plats i butiken.

 Du har full retur- och bytesrätt av varor inom 14 dagar från den dagen du mottagit/hämtat ut varan, förutsatt att du inte använt varan och att den returneras i oförändrat skick och inte är en produkt som ej har bytes/returrätt. Att ej hämta ut eller ta emot din försändelse är inte ett korrekt utnyttjande av bytes-/retur-/ångerrätten. Observera att vi EJ har bytes eller returrätt på REA-varor, Mysterybox, tryckta, personligt präglade eller graverade varor. Ingen retur-/bytesrätt gäller heller på underkläder eller munskydd, nappflaskor/nappar/tandborste/smink/underkläder, konfektyr, ätbara produkter eller hygienartiklar.

Du som kund ansvarar för att din retur ankommer till oss och vi kan ej byta eller kreditera varor innan vi mottagit din retur. Vi rekommenderar att du betalar fakturan innan du skickar tillbaka den för att undvika extra kostnader. För returer och byten så måste varan skickas med de retursedlar vi på aikshop.se erbjuder. Har du ingen retursedel måste du maila oss för att få en ny för utskrift.

Kläder får provas, men ej användas. Alla etiketter måste finnas kvar på varorna och eventuellt emballage/förpackning till produkten måste vara helt. Alla varor som skickas tillbaka måste vara packade i påse eller kartong och med lämpligt emaballage/skydd.

 För att returen/bytet ska godkännas måste den returnerade varan vara i väsentligt oförändrat skick. Varan bör förpackas väl, lämpligen i sin originalförpackning med tillhörande inneremballage och tillsammans med eventuella tillbehör, transportskador på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund. Sätt inga adresslappar direkt på varans förpackning utan lägg originalkartongen i en annan kartong/påse.

Uppge orsak till returen/bytet på medföljande orderbekräftelse/kvitto. Har du ej detta kvar så skriver du en egen lapp med Ordernummer samt vad du önskar byta till eller om du önskar göra en retur med återbetalning.

Du får en retursedel med för fri retur när du väljer leveranssättet 'dhl service point'. Vid hemleverans eller utrikes försändelser samt Leverans med Instabox så kontaktar du oss för att få en retursedel mailad för utskrift utan extra kostnad. Vid en retur av en Instabox Home order så mailar vi en retursedel som du behöver skriva ut och lämna in på ett DHL Service point.

aikshop.se åtar sig inget ansvar för transportskador till följd av dålig emballering vid retur.

Vid byte, retur eller reklamation går vi efter Konsumentverkets regler för e-handel.

Ej uthämtad försändelse

Om din försändelse inte hämtas ut inom aviserad tid så blir den automatiskt registrerad som ej uthämtad och skickas tillbaka till aikshop.se. Detta är INTE ett giltigt utnyttjande av varken Bytes-, retur- eller ångerrätten. Detta gäller även vid hemleverans - Om du inte tar emot din försändelse så är det ej ett korrekt utnyttjande av ångerrätten.

Vid ej uthämtade försändelse från Instabox debiteras beställaren alltid 150kr för fraktkostnaden. Detta gäller oavsett vad det beror på att försändelsen inte är uthämtad inom aviserad tid.

Vid ej uthämtade paket på ombud från DHL debiteras beställaren alltid 400kr för fraktkostnaden. Detta gäller oavsett vad det beror på att försändelsen inte är uthämtad inom aviserad tid.

Har du valt leveranssättet Hemleverans tas det ut en kostnad på 500 kronor om din försändelse inte kunnat levererats till dig (var noga med korrekt mobilnummer, adress, namn enligt giltig IDhandling samt mailadress).

Dessa avgifter tas alltid ut, oavsett om du vill ha varan skickad igen eller om du vill annullera din order. Observera att vi inte kan annullera din order om det är en produkt som du ej har retur-/bytesrätt på.
När försändelsen kommer tillbaka till oss så mailar vi dig på mailadressen du uppgett vid lagd order med information om hur du gör för att betala avgiften. Vid uteblivet svar så skickas en faktura på beloppet ut.

Återbetalning / Kreditering.

Återbetalning för en vara som är slut / krediterad eller returnerad vara betalas tillbaka till kundens konto inom 30 dagar från och med att vi hanterat din order/retur. Om du har betalat via kort så återför vi pengarna till det konto du betalat med eller om du har betalat via Konto så reglerar vi det mot ditt saldo inom 30 dagar. Har du handlat på faktura så krediteras varan och du får en kreditfaktura inom 30 dagar. Är fakturan redan betald då kontaktar Svea Ekonomi dig för återbetalning.
Återbetalning för en returnerad/bytt vara återbetalas inom 30 dagar från det att vi mottagit din retur. Observera att eventuell fraktkostnad samt fakturakostnad EJ krediteras / återbetalas på byten/återköp.

Faktura

Fakturan skickas ut av Svea Ekonomi till din folkbokföringsadress inom några dagar efter att du lagt ordern. Du kan även logga in på www.sveaekonomi.se med BankID för att se och betala din faktura. Kontakta Svea Ekonomi för frågor ang. din faktura.

Presentkort

Tyvärr har vi ingen möjlighet att sälja presentkort på aikshop.se för närvarande. Dock erbjuder vi fria returer / byten på nästan alla våra produkter. Läs mer om byten / returer här. Presentkort köpta i butiken på Friends Arena gäller endast i butik.

AIK Shop, butiken i Friends Arena

AIK Shops butik i Friends Arena, som på grund av pandemin har hållit stängt sedan mars 2020, håll öppen samband med herrarnas hemmamatcher. Ambitionen är att kunna hålla butiken öppen längre fram även på en mer regelbunden basis.
För mer information se på aikshop.se eller kontakta oss på info@aikshop.se.


Produkter som är slut i lager

Många av våra varor säljs under en begränsad tid. Det kan vara en leverans, ett sortiment eller ett begränsat antal/storlekar. Dessa säljs tills de tar slut och tas sedan inte in igen. Eller så tar det lång tid innan de kommer tillbaka i lagret igen. Vi kan aldrig garantera att en vara alltid kommer att finnas till försäljning och vi försöker att uppdatera vårt sortiment med nyheter och varianter av klassiska produkter. Hittar du något du gillar och vill ha så rekommenderar vi att du köper varan medan den finns i lager. Är det en vara du vet har funnits som du önskar att vi tar in igen, eller en helt ny produkt som du saknar? Maila gärna oss med dina önskemål och idéer på info@aikshop.se.
En del av våra produkter ingår i ett grundsortiment och fylls på med jämna mellanrum. Men även dessa produkter kan komma att bytas ut, eller utgå ur sortimentet.

Kontakt

info@aikshop.se & 08-7359682.
Du kan även svara på eventuell orderbekräftelse du fått från oss (order@aik.se).
Du kan även kontakta oss via vårt Kontaktformulär. Se då till att skriva i rätt mailadress för att vi ska kunna svara dig på eventuella frågor.
Vi på aikshop.se finns på plats för kontakt per telefon vardagar mellan 09:00-15:00.
Vår adress är Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby.
Vi tar ej emot kundbesök på plats utan hänvisar till öppettiderna i butiken på Friends Arena.
Observera att vi ej tar emot returer på annat sätt än via de fraktsedlarna vi skickar ut.
Kontakta oss per mail för att få en retursedel.

Information om något som du ej beställt?

Har du fått en avisering på mail/SMS/brev om något som är på väg till dig utan att du lagt en order?
Det kan vara så att någon du känner skickat en gåva till dig.
Det kan också vara så att någon med liknande telefonnummer eller mailadress beställt till sig själv men råkat fylla i fel uppgifter.
Tyvärr kan det även vara så att du blivit utsatt för ett bedrägeri/ försök till bedrägeri.
Kontakta oss på en gång om det är något som inte stämmer eller om du undrar över något hjälper vi dig.
All form av bedrägeri ska polisanmälas och vi hjälper dig självklart med alla uppgifter som behövs för detta.

Ångerrätt

AIKShop.se följer lagen om distanshandel.
Ångerrätten ger dig rättigheten att ångra ditt köp om du inom 14 dagar från det att du mottagit/hämtat ut varan och returnerar varan i oförändrat skick och på korrekt sätt returnerar varan till oss. Du måste då, inom 14 dagar från det att du mottagit din vara, meddela oss per mail att du vill utnyttja ångerrätten. Observera att ångerrätten EJ gäller på personligt präglade, specialbeställda varor, hygienartiklar eller ätbara produkter. Om du väljer att utnyttja ångerrätten kommer vi att betala tillbaka alla betalningar vi fått från dig, bland dem också leveranskostnader (men då räknas inte extra leveranskostnader till följd av att du valt något annat leveranssätt än den billigaste standardleverans vi erbjuder till din adress). Vi får vänta med återbetalningen tills vi fått tillbaka varan från dig eller tills du sänt in ett bevis på att du återsänt varan, beroende på vilket som inträffar först. Du är ansvarig endast för varornas minskade värde till följd av annan hantering än vad som är nödvändigt för att fastställa varornas art, egenskaper och funktion. Du behöver endast skicka ett mail inom 14 dagar från det att du mottagit varan med ditt ordernummer samt vilka artiklar du avser att utnyttja ångerrätten på. Samt skicka varan tillbaka med en medföljande retursedel eller av oss mailad retursedel för utskrift. Inget formulär krävs, det räcker med ett mail att du vill utnyttja ångerrätten, ditt ordernummer samt artikelnummer på varan, samt en lapp i försändelsen med ditt ordernummer (använd med födel medföljande kvitto/följesedel).

Integritetspolicy

Här hittar du vår Integritetspolicy

Alla biljett- och årskortsfrågor hanteras av www.aikbiljett.se